Sotului meu

Iubirea mea,

A trecut un an. Un an de cand ne-am luat de mana si am facut un legamant… in fata lumilor vazute si nevazute…

Un an cum nu a mai fost altul. Un an al tranzitiei, al marilor schimbari care una cate una ne-au introdus in noul nostru univers. Iti vine sa crezi iubire? Piatra cu piatra se cladeste o noua lume. Paricipam la o mare constructie, constructia familiei noastre.

Ca te iubesc, as vrea sa strig lumii intregi! Ca langa tine invat zi de zi ceva nou despre mine, despre noi, despre lumea care ne inconjoara! Ca intr-adevar viata are mai mult farmec atunci cand ai cu cine sa o imparti!  Eu o impart cu tine si asta e o aventura in sine. Ti se pare putin?

Iti multumesc pentru anul acesta, uneori greu, provocator, dar frumos si plin de surprize! Iti multumesc pentru dragostea cu care imi inconjori viata, pentru grija ta, pentru visele tale care sunt ca niste stele care stralucesc pe cerul vietii noastre!

Iti multumesc pentru toate deciziile bune care le-ai luat pentru noi, pentru dorinta ta de a-L avea pe Domnul Domnilor in centrul vietii noastre… pentru ca esti TU, iubitul meu, prietenul meu, sotul meu!

La multi ani dragostea mea… azi implinim un anisor..

2 gânduri despre &8222;Sotului meu&8221;

  1. Buna seara, nu am gasit o adresa de contact din acest motiv va scriu aici. Tin in primul rand sa va multumesc ca ne-ati sustinut prin preluarea linkului nostru pe siteul dumneavoastra in blogroll, si in acelas timp sa va anunt ca Blogosfera Crestina s-a mutat la un nou domeniu http://www.blogosferaevanghelica.ro. Avem rugamintea daca puteti inlocui vechiul link cu noul link sau cu unul din bannerele noastre care poate fi gasit la aceasta adresa: http://www.blogosferaevanghelica.ro/bannere/

    Va multumim si numai bine !
    Blogosfera Evanghelica

Lasă un răspuns

