My birthday list of desires

A trecut ceva timp de cand am scris ultima data. Nu stiu daca de vina este lipsa de inspiratie, lipsa de timp sau lipsa de chef. Poate e o combinatie intre toate. Acum simt nevoia sa scriu. Am reusit in sfarsit sa o adorm pe Iris si sa ma regasesc cu mult prea neglijatul meu blog.
Viata se intampla foarte repede. Timpul trece de parca nu ar fi fost. Acum cateva zile Iris a mea a implinit un an. Iar mami a ei a implinit si ea niste ani. Desi mi-am propus atunci sa fac o lista de dorinte pentru aceasta noua varsta (atat pt ea, cat si pt mine), pana acum nu am avut ragazul (sau dispozitia) sa o fac. So, here we are.. me and my list:)
– anul acesta imi doresc sa gasesc macar un motiv de bucurie transformata in recunostinta IN FIECARE ZI (si spun macar unul, desi sunt mii de motive)
– imi doresc sa petrec cat mai mult timp jucandu-ma cu Iris, creand amintiri frumoase pentru anii ce vor urma
– imi doresc sa-mi gasesc menirea (din punct de vedere profesional)
– imi doresc sa petrec mai mult timp de calitate cu familia si cu prietenii mei
– imi doresc sa fac mai multe lucruri care sa rupa monotonia
– imi doresc sa calatoresc mai mult, in cel putin 3 tari diferite
– imi doresc sa cunosc oameni noi, de la care sa am ce sa invat
– imi doresc sa nu las sa treaca nici macar o zi fara a le arata dragostea mea celor din jurul meu
– imi doresc sa invat sa tac atunci cand trebuie sa tac, si sa vorbesc doar atunci cand vorbele mele pot sa zideasca pe celalalt
– imi doresc sa nu ma culc niciodata cu inima mahnita, sau neimpacata cu cei dragi
– imi doresc sa devin mai consecventa in lucrurile care conteaza pentru mine si care sunt deosebit de importante pentru cresterea mea
… anul acesta imi doresc sa traiesc din plin, cu recunostinta, cu bucurie, cu rabdare si cu multa iubire …
..pentru ca anul care a trecut am invatat prin insiruirea evenimentelor, ca viata se poate termina intr-o secunda, ca nu intotdeauna ai timp sa-ti iei la revedere si ca intrebarea „Cum ar fi fost daca?” uneori doare prea mult!

6 gânduri despre &8222;My birthday list of desires&8221;

  1. Frumoase dorinte, sincere si pure! Chiar ma regasesc in majoritatea, printre care si joaca cu nepotii (nu am copii :D).
    Sa dea Dumnezeu sa reusesti!

    • Multumesc Mihu. Si eu sper sa reusesc. La anul pe vremea asta o sa pot face evaluarea.
      Dumnezeu sa ne ajute sa visam visele Lui! O zi cu mult har!

  2. Si eu ma regasesc in dorintele tale, draga mea 🙂 Le simt, le gandesc.. dar tu le-ai pus mai bine in cuvinte 🙂 La multi ani si multe dorinte implinite! Sa te ajute bunul Dumnezeu sa reusesti!

    • multumesc scumpa mea. sper sa reusim sa ne implinim acele dorinte care ne aduc mai aproape de ce este cu adevarat important in viata. si peste nu foarte mult timp, sa impartasim impreuna din noile si marile schimbari din noi.
      Te imbratisez strans!

  3. am intrat intamplator sau poate nu… pe blogul tau. oricum am regasit intamplator sau poate nu ….o expresie care a rezonat in inima mea si m-a facut curioasa sa mai citesc si am ajuns aici…..ma bucur ca exista si oameni ca tine……tu iti doresti sa cunoasti oameni de la care ai de invatat dar iata unul care incepe sa invete de la tine…..Dumnezeu sa te binecuvanteze.

    • 🙂 si pentru ca nu credem in intamplari.. iti doresc bine ai venit! multumesc pt cuvintele pline de incurajare. adevarul este ca Dumnezeu ne-a pus unii langa ceilalti ca sa invatam, sa ne modelam caracterele, sa crestem…
      Fie ca acest proces sa nu se opreasca niciodata! O saptamana plina de bucurie!

Lasă un răspuns

