Un nou inceput

Niciodata nu am stiut cum sa-mi iau ramas bun. Niciodata nu mi-a fost usor sa ma despart de oameni dragi, pe care i-am iubit. Niciodata n-am stiut cum sa ma detasez, cum sa nu sufar atunci cand am simtit ca e gata…ceva s-a rupt! Si totusi lectia aceasta se repeta, e ca un test pe care stiu ca va trebui sa-l dau toata viata, pana cand o sa inteleg deplin ca dragostea nu tine pe nimeni inlantuit.

Poate despre asta este ultima lectie a anului 2014. Despre a iubi in libertate, acceptand ca celalalt a ales un drum diferit, un drum care nu te include. Si totusi, a alege sa iubesti in continuare, pastrandu-ti echilibrul emotional si starea de pace, stiind ca toate au un sens, chiar daca greu de deslusit in prima instanta.

A inceput un an nou. Un an care va aduce noi teste, noi provocari, noi contexte de crestere. Nu toate vor fi usoare, nu toate vor fi comode. A inceput un an nou, in care va trebui sa aleg in fiecare zi sa-i iubesc pe cei de langa mine, sa ma bucur mai mult de oamenii din viata mea si sa sufar mai putin pentru cei care au plecat. Un an nou, in care imi doresc sa traiesc ancorata in realitate, investind in relatii reale (cele care se rezuma doar la FB, nu fac parte din aceasta categorie) si alegand sa ma bucur de fiecare lucru minunat din viata mea.

Un an nou, plin de autenticitate, va doresc si voua!

Y,,, que sera, sera!

Lasă un răspuns

