Pentru ca sunt mama de fata, si este zi de 8 martie

Sa fiu mama e unul din cele mai frumoase lucruri care mi s-au intamplat! Si Doamne, iti multumesc, ai lasat sa mi se intample muuulte lucruri frumoase! Am crescut intr-o familie in care m-am simtit mereu iubita, ocrotita si pretuita. Am avut posibilitatea sa fac alegeri proprii, care mi-au adus multe satisfactii. Am in viata mea prieteni adevarati, care ma iubesc si pe care-i iubesc. Am in jurul meu oameni pe care-i pot considera adevarate modele, demne de urmat. Insa un dar cu totul special pe care Dumnezeu mi l-a facut este Iris, fetita mea care in acest moment are 1 an, 8 luni si 8 zile. Prin ochii ei, incep sa reinterpretez si eu viata, sa vad lucrurile care sunt cu adevarat importante si sa realizez ca momentele de fericire pura din viata mea au fost gratis, dar in nici un caz ieftine. Cel mai recent episod pe care mi-l amintesc s-a intamplat chiar saptamana trecuta, cand Iris a mea nu reusea sa adoarma la pranz si am pus-o pe pieptul meu si am rasfatat-o pana a adormit. E un sentiment cu totul special sa-ti adoarma copilasul in brate. Am simtit cum un val de fericire imi inunda intreaga inima, fericire insotita de un munte de iubire si de o sfiala ciudata… ca si cum nici nu stii ce sa faci cu toata acea traire. Astfel de momente le numesc eu: the pure state of happiness.

Sunt multe lucruri pe care mi le doresc pentru copilul meu. Si nu este vorba despre proiectii ale mele in ea, ci este vorba de acele lucruri care fac viata completa, indiferent de alegerile particulare. Ii doresc sa fie iubita in fiecare zi, si la randul ei sa nu-i fie teama sa daruiasca iubire, ii doresc sa aiba mintea deschisa, debarasata de balastul prejudecatilor, ii doresc sa fie curioasa sa descopere lumea de langa ea si sa aiba intelepeciunea sa distinga ce este frumos si bun, de ceea ce este urat si nociv pentru suflet. Si-mi doresc sa-i pot fi alaturi in toata aceasta calatorie a vietii ei….

A…. si ii doresc sa stie ca exista o diferenta intre un Barbat si o persoana de gen masculin :).

10289938_10153344825839852_7584610875724621987_n

Lasă un răspuns

